Četvrtak, Studeni 22, 2018

Tekst

Pretraga PagPress sustava

U DOMU KULTURE U PAGU PRIKAZAN JE FILM POLAZNIKA FILMSKE RADIONICE "VIDEO NEXT"

AddThis Social Bookmark Button

U Domu kulture u Pagu prikazan je dokumentarni film na temu života mladih u Pagu koji je nastao u filmskoj radionici koju su organizirali Centar za kulturu i informacije Pag i „Video pokret“ iz Zagreba. Filmska radionica je bila namijenjena mladima od 18 do 30 godina, a pokrovitelj projekta bio je program Europske unije „Mladi na djelu“.

Sudjelovanje u radionici bilo je besplatno. U filmskoj radionici polaznici su razrađivali ideje za film, naučili su pisati filmski scenarij, rukovanje kamerom i montažu filma. Radionicu su vodile apsolventice dramaturgije na Akademiji dramskih umjetnosti iz Zagreba Tena Bošnjaković i Dijana Protić. Film je 12. ožujka prikazan u kinu „Europa“ u Zagrebu, a nakon toga u Domu kulture u Pagu.
-Na snimanju filma je radila grupa mladih koji su u radionici naučili kako se piše scenarij, kako se rukuje kamerom, naučili su nešto i o montaži filma i tako su dobili temelj za daljnje učenje o filmskoj umjetnosti i snimanju filmova. Napravili smo kratki dokumentarni film i mislim da svi imamo razloga biti zadovoljni, rekla je Tena Bošnjaković.
Na filmu o životu mladih u Pagu radili su Marin Buljanović, Nikola Maržić, Ljudevit Vragović, Ivo Maržić, Teodora Živulović i Iva Rumora.
-U filmskoj radionici smo dosta naučili o snimanju filma. Mislim da smo vrlo dobro savladali rukovanje kamerom, način snimanja i razrađivanje ideje za film, a nešto slabije smo naučili montažu jer je za to potrebno više vremena. Ipak, zadovoljni smo s onim što smo napravili, a ovakva radionica je vrlo korisna jer smo se družili, učili, raspravljali smo o raznim temama i napravili smo film koji je prikazan publici u Zagrebu i u Pagu, rekla je Teodora Živulović.
Teodora Živulović kaže kako se ozbiljno zainteresirala za filmsku umjetnost i na Akademiji dramskih umjetnosti u Zagrebu namjerava upisati dramaturgiju. U filmu o životu mladih u Pagu prikazano je nekadašnje slovensko dječje odmaralište koje je posljednjih dvadesetak godina okupljalište mladih, snimljena je stara kuglana koja je također okupljalište mladih, krajolik Paga, karneval, park prirode Dubrava-Hanzine, ribari dok povlače mrežu te mnogi drugi motivi. Koncept filma je rasprava o onome što bi se u Pagu trebalo napraviti za mlade i zbog toga se u filmu, uz razne motive, pojavljuju i polaznici radionice koji komentiraju ono što su snimili.

zanimljivosti

Fotografija te vodi u galeriju!

Prijava korisnika